1. Hoe plaats ik een bestelling?

Via onze webwinkel kun je eenvoudig alle producten uit ons assortiment bestellen. Kies de categorie waarin je iets zoekt.  Bekijk de verschillende producten en maak een keuze. Klik op ‘voeg toe aan winkelwagen’ om het gekozen product toe te voegen aan de winkelwagen. Ben je klaar met winkelen? Ga dan via de winkelwagen verder met bestellen.  Kies een betaalmethode. Daarna kies je de knop ‘bestelling afronden'. Vul hier je gegevens in en ga verder met betalen. Een bestelling is definitief als de betaling is verwerkt. Je krijgt van ons een e-mail om de bestelling te bevestigen. Je bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden.

2. Wat zijn de verzendkosten?

We versturen je bestelling als pakket met PostNL. De kosten hiervoor zijn € 6,75. Bestel je voor meer dan € 99? Dan betaal je geen verzendkosten.

3. Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen? Do you ship internationally?

Ja, je kunt vanuit België bestellen en betalen met Bancontact. De verzendkosten zie je onderaan je bestelling.

Ja, Sie können aus Deutschland bestellen ! Die Versandkosten sind landesabhängig und am Ende der Bestellung angezeigt.
Yes, we do! If you experience problems while trying to order, please contact us and we will be pleased to help out!

4. Hoe kan ik een bestelling annuleren en/of retourneren?

Stuur een e-mail naar roberto@santanera.nl.  Geef hierin aan wat je besteld hebt, je gegevens en rekeningnummer.  Hebben we je bestelling nog niet verstuurd? Dan kunnen we deze annuleren en het bedrag dat betaald is terugstorten. Is de bestelling al wel verstuurd? Dan kun je deze terugsturen. Zie hiervoor "Retour en garantie".

5. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dat kan. Je bent van harte welkom in Godlinze. Maak eerst een afspraak, dan zorgen we dat je bestelling klaar staat.

7. Kan ik mijn bestelling ook als cadeau laten inpakken?

Ja, dat kan. Vul tijdens het bestellen onder aan de pagina met contactgegevens bij ‘eventuele opmerkingen’ in welke producten je graag ingepakt wilt hebben. Dan zorgen wij ervoor dat ze ingepakt worden. Op de pagina contactgegevens kunt je ook het vakje aanvinken bij ‘Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven’. Op deze manier kun je bijvoorbeeld het adres van degene die je wilt verrassen invullen. Wij zorgen er dan voor dat de bestelling op het afwijkende adres afgeleverd wordt.  

8. Mijn vraag staat hier niet bij...

Neem in dat geval contact met ons op via de contactpagina!

© 2014 - 2018 santanera | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel